Εισβολή στην πρεσβεία της Αυστρίας πραγματοποίησαν το μεσημέρι της Παρασκευής μέλη του Ρουβίκωνα.
Σε κείμενο που ανήρτησαν σε σελίδα αντεξουσιαστικού χώρου υποστηρίζουν ότι έκαναν την «παρέμβαση», όπως τη χαρακτηρίζουν, μετά την ψήφιση από τη Βουλή της Αυστρίας του νόμου που προβλέπει την 12ωρη εβδομαδιαία απασχόληση.
Σε βίντεο διάρκειας 28 δευτερολέπτων που ανήρτησαν φαίνονται τα μέλη της ομάδας να προσεγγίζουν την είσοδο του κτηρίου που βρίσκεται στη Βασιλίσσης Σοφίας.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/greece/article/813553/alert-eisvoli-rouvikona-stin-presveia-tis-austrias/
Σε κείμενο που ανήρτησαν σε σελίδα αντεξουσιαστικού χώρου υποστηρίζουν ότι έκαναν την «παρέμβαση», όπως τη χαρακτηρίζουν, μετά την ψήφιση από τη Βουλή της Αυστρίας του νόμου που προβλέπει την 12ωρη εβδομαδιαία απασχόληση.
Σε βίντεο διάρκειας 28 δευτερολέπτων που ανήρτησαν φαίνονται τα μέλη της ομάδας να προσεγγίζουν την είσοδο του κτηρίου που βρίσκεται στη Βασιλίσσης Σοφίας.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/greece/article/813553/alert-eisvoli-rouvikona-stin-presveia-tis-austrias/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.