Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, απαντώντας στα όσα υποστήριξε, κατά τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου, ο πρόεδρος της Ν.Δ. Κυριάκος Μητσοτάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Παρακαλώ τον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, αυτές τις ημέρες, να μας αφήσει απερίσπαστους να κάνουμε τη δουλειά που οφείλει η πολιτεία προς τους Συμπολίτες μας που επλήγησαν. Εμείς δεν θα κάνουμε πολιτική αντιπαράθεση, εκμεταλλευόμενοι τον ανθρώπινο πόνο. Δεν θα ακολουθήσουμε τον κατήφορο. Δεν θα επενδύσουμε πολιτικά στην απώλεια των ψυχών και στα ερείπια.
Σε σχέση με όσα ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε απευθυνόμενος σε εμένα προσωπικά, τον ενημερώνω:
1. Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δεν ανήκει η Γ.Γ. Χωροταξίας και η Γ.Γ. Περιβάλλοντος που έχουν τις αρμοδιότητες της αυθαίρετης δόμησης
2. Ως Πρόεδρος του ΤΕΕ διατύπωσα την αντίθεση του τεχνικού κόσμου στους νόμους των αυθαιρέτων, 4014/2011 του Γ. Παπακωσταντίνου, που κρίθηκε αντισυνταγµατικός από το ΣτΕ, όσο και στο νέο νόµο 4178/2013 επί υπουργίας Μανιάτη – Καλαφάτη της κυβέρνησης Σαμαρά. Προς επαλήθευση σας, δίνουμε και video τοποθέτησής μου*** στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, στις 5 Απριλίου 2012, που δυστυχώς επιβεβαιώνονται όλα όσα τότε είχαμε προβλέψει.
3. Το ΤΕΕ, το 2011, υλοποίησε το Ηλεκτρονικό Σύστημα Δηλώσεων των Αυθαιρέτων, ώστε να υπάρχει διαφάνεια και εξυπηρέτηση των πολιτών, κόντρα στις δομές που είχαν στηθεί παίζοντας παιχνίδια παλαιοκομματικού τύπου, με την πολιτική γης και τα αυθαίρετα. Τότε δε, τα τηλεοπτικά κανάλια που σήμερα λειτουργούν ως γραφεία Τύπου της Ν.Δ. δεν πρόβαλαν την αντίθεση του τεχνικού κόσμου στους νόμους των αυθαιρέτων, παρά μόνο χρηστικές πληροφορίες για τη λειτουργία του Ηλεκτρονικού Συστήματος.
Περισσότερα στο http://ysterografa.gr/σπίρτζης-δεν-θα-ακολουθήσουμε-τον-κ-μη/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.