Παρασκευή 31 Αυγούστου 2018

Πτωτικά κινείται το Χρηματιστήριο

Οι χειρότεροι φόβοι που εκδήλωσαν οι ξένοι επενδυτές για την Ελλάδα το προηγούμενο διάστημα επιβεβαιώνονται σήμερα στο Χρηματιστήριο με μια πτώση που αποτελεί «καμπανάκι» για τη συνέχεια. Οι ξένοι επενδυτές λένε ξεκάθαρα ότι αν δεν συνεχιστούν οι αλλαγές η Ελλάδα θα κινείται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας. Και τώρα δεν αρκούν λόγια ή θεωρίες, αλλά κινήσεις, ιδιωτικοποιήσεις κλπ.

Η Αθήνα - εν μέσω της κρίσης της Τουρκίας και των αποτελεσμάτων των τραπεζών – μοιάζει σαν καρυδότσουφλο που κινείται απο τις αλλαγές των διαθέσεων των επενδυτών οι οποίοι εδω και καιρό έχουν λάβει το μήνυμα να αποχωρήσουν απο αναδυόμενες αγορές, όπως η Ελλάδα.

Η κατάρρευση Τουρκικών εταιρειών, όπως η Turk Telecom, πιέζει την Τουρκία, αλλά και τις υπόλοιπες αναδυόμενες αγορές και οι επιδράσεις θα ξεδιπλωθούν τις επόμενες ημέρες σ οτι αφορά την εξυπηρέτηση του χρέους.

Την ίδια στιγμή ενω τα αποτελέσματα των τραπεζών δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως άσχημα, η αντίδραση των επενδυτών είναι εξόχως αρνητική. Τα προβληματικά δάνεια μειώνονται, αλλά οι ξένοι ανησυχούν γαι τους επόμενους μήνες, ότι δεν θα εξασφαλισθούν τα κεφάλαια για να αντιμετωπιστούν.

Οι ελληνικές τραπεζικές μετοχές εμφανίζουν μια πτώση έως και 2,9- 3%, δείγμα ότι αρκετοί δεν θέλουν την έκθεση – όπως έλεγαν εβδομάδες τώρα αρκετοί εκπρόσωποί τους.

Η Ελλάδα, μετά την ολοκλήρωση του Μνημονίου δεν διαθέτει ένα στρατηγικό στόχο που θα φέρει το πολυπόθητο growth ( ανάπτυξη ) σε οικονομία και επιχειρήσεις. Κι αυτό έχουν ξεχάσει οι πολιτικοί επι 8 χρόνια στην Ελλάδα. Ότι, η οικονομία είναι ανάπτυξη και κέρδη για τις επιχειρήσεις. Όταν δεν πληρούνται αυτοί οι όροι τότε χαμηλώνει και ο στόχος και ήδη οι πληροφορίες φέρουν την Ελλάδα να κινείται με ανάπτυξη 1,5-1,7%και οχι 2% που περιμένουν. Αν προστεθούν σε αυτό το σκηνικό, οι πιέσεις απο την Τουρκία, τότε η Ελλάδα είναι απαγορευτική και μη επενδύσιμη. Το θετικό στοιχείο είναι ότι εκδηλώθηκε μια αντίδραση και μετά την πτώση έγιναν αγορές και η πτώση περιορίστηκε στο 0,71%. Ο τζίρος ήδη ανήλθε στα 3,2 εκατ. ευρώ. 

Πτώση 0,72% 

Στις 733,92 μονάδες κινείται ο Γενικός Δείκτης σημειώνοντας πτώση 0,91%.

Βουτιά 2,97% για την Alpha bank στα 1,635 ευρώ.

Με πτώση 1,86% η μετοχή της Eurobank στα 0,74 ισορροπεί ως ένα βαθμό. Με βουτιά 2,81% η Τράπεζα Πειραιώς στα 2,424 ευρώ. Με πτώση 1,45% η ΔΕΗ στα 1,7023 ευρώ. Οριακή η πτώση στον ΟΤΕ στα 11,17 ευρώ.

Με πτώση 1,11% ο ΟΠΑΠ στα 9,385 ευρώ.

Οριακά κέρδη για την Γεκ στα 5,27 ευρώ. Αμετάβλητη η Τέρνα Ενεργειακή στα 6,10 ευρώ. 

Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/817090/ptotika-kineitai-to-hrimatistirio/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.