«Το τέλος των μνημονίων σηματοδοτεί την ανάκτηση της ελευθερίας στην επιλογή, τη διαμόρφωση και την άσκηση πολιτικής», υπογραμμίζει, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Με την Έφη Αχτσιόγλου να επισημαίνει ότι «με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος η παρούσα κυβέρνηση υλοποιεί την κορυφαία δέσμευση που ανέλαβε απέναντι στην ελληνική κοινωνία το 2015».
«Στόχος μας για την επόμενη μέρα είναι η κοινωνική πολιτική που ασκούμε να καταστεί καθολική. Να υποστηρίξει, δηλαδή, όχι μόνο τους πλέον αδύναμους αλλά τη μεγάλη κοινωνική πλειοψηφία. Και έχουμε πια όλα τα εργαλεία για να το πράξουμε αυτό», είναι μια ακόμη φράση-κλειδί της υπουργού για την «επόμενη μέρα», με την κ. Αχτσιόγλου να παραπέμπει, για αρχή, στις εξαγγελίες του πρωθυπουργού από τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, μετά από δύο εβδομάδες.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/286871/ahtsiogloy-i-diadikasia-gia-tin-ayxisi-toy-katotatoy-misthoy-tha-xekinisei-amesa
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.