Οι αγορές αξιολογούν ακόμη και την... Ιθάκη και μετά το διάγγελμα του πρωθυπουργού απάντησαν με ρευστοποιήσεις. Οι αναφορές για την επιστροφή της Ελλάδας στην κανονικότητα εκλαμβάνονται ως απαρχή για παροχές απο την διακυβέρνηση Συριζα – Ανελ.
Οι ξένοι επενδυτές γνωρίζουν επίσης ότι, στο μέτωπο των ιδωτικοποιήσεων όλα έχουν «κολλήσει» ( ΕΛ.ΠΕ, Ελληνικό κτλ ), καθώς εν όψει της προεκλογικής περιόδου, όλα τα «μολύβια» είναι κάτω και καμία εξέλιξη δεν υπάρχει πέρα απο το πρόγραμμα παροχών το οποίο ετοιμάζεται να εξαγγείλει απο την Θεσσαλονίκη.
Όπως αναφέρει ξένος επενδυτής στο Newmoney .gr, είναι χαρακτηριστική η συμπεριφορά ξένων funds που έφυγαν απο την Τουρκία τα οποία καταφεύγουν σε ασφαλείς προορισμούς όπως τα αμερικανικά ομόλογα και δεν αναλαμβάνουν το ρίσκο μιας αναδυόμενης αγοράς όπως την Ελλάδα.
Η Ελλάδα σημείωσε το υψηλό έτους στις 895 μονάδες στο χρηματιστήριο,αλλά έκτοτε δεν έχει να παρουσιάσει την «επόμενη» ημέρα στους ξένους επενδυτές, δηλαδή το πλαίσιο για να πραγματοποιηθούν οι επενδύσεις στην Ελλάδα. Όταν οι ελληνικές επιχειρήσεις υπερφορολογούνται στα κέρδη, στα μερίσματα – η ανάπτυξη χάνεται και δεν καταλήγει στους επενδυτές ή στην ελληνική κοινωνία, αλλά στον βωμό των πλεονασμάτων ενός αναποτελεσματικού Δημοσίου. Απο την άλλη πλευρά, η αντιπολίτευση δεν έχει ξεκαθαρίσει τι ακριβώς θα κάνει και οι επενδυτές περιμένουν να αξιολογήσουν τα μέτρα που θα εξαγγείλει- εαν αυτά αποτελούν εχέγγυο ώστε το σημερινό πρόγραμμα των υψηλών πλεονασμάτων να αλλάξει ώστε να είναι κάτι εφικτό απο τις δυνάμεις της οικονομίας. Σήμερα, οι ξένοι γνωρίζουν ότι το παρόν πρόγραμμα μετατρέπει την χώρα σε μια οικονομία- ζόμπι.
Η Ελλάδα, ως αναδυόμενη αγορά έχει ρίσκο και η απόδοση των ομολόγων κινείται στο 4,326% και το χρηματιστήριο βρίσκεται στις 709 μονάδες με πτώση 0,49%. Η μετοχή της Alpha Bank χάνει 0,06% στα 1,578 ευρώ.
Βουτιά 1,54% για την μετοχή της Eurobank στα 0,708 ευρώ. Η μετοχή της Εθνικής Τράπεζας στα 0,2324 ευρώ με πτώση 1,11% . Βουτιά 2,07% για τον ΟΛΠ στα 16,06 ευρώ. Βουτιά 3,27% για την Σαράντης στα 7,10 ευρώ μετά την χθεσινή άνοδο. Πάνω απο 1% η πτώση σε ΔΕΗ, Coca- Cola και Ελ.πε στα 1,622 ευρώ 29,21 ευρώ και 6,74 ευρώ αντίστοιχα.
Η αξία στις συναλλαγές ανήλθε στα 12 εκατ. ευρώ.
Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/814405/hrimatistirio-athinon-anoigma-me-kerdi-027-enopsei-diaggelmatos-tou-prothupourgou-apo-tin-ithaki/
Οι ξένοι επενδυτές γνωρίζουν επίσης ότι, στο μέτωπο των ιδωτικοποιήσεων όλα έχουν «κολλήσει» ( ΕΛ.ΠΕ, Ελληνικό κτλ ), καθώς εν όψει της προεκλογικής περιόδου, όλα τα «μολύβια» είναι κάτω και καμία εξέλιξη δεν υπάρχει πέρα απο το πρόγραμμα παροχών το οποίο ετοιμάζεται να εξαγγείλει απο την Θεσσαλονίκη.
Όπως αναφέρει ξένος επενδυτής στο Newmoney .gr, είναι χαρακτηριστική η συμπεριφορά ξένων funds που έφυγαν απο την Τουρκία τα οποία καταφεύγουν σε ασφαλείς προορισμούς όπως τα αμερικανικά ομόλογα και δεν αναλαμβάνουν το ρίσκο μιας αναδυόμενης αγοράς όπως την Ελλάδα.
Η Ελλάδα σημείωσε το υψηλό έτους στις 895 μονάδες στο χρηματιστήριο,αλλά έκτοτε δεν έχει να παρουσιάσει την «επόμενη» ημέρα στους ξένους επενδυτές, δηλαδή το πλαίσιο για να πραγματοποιηθούν οι επενδύσεις στην Ελλάδα. Όταν οι ελληνικές επιχειρήσεις υπερφορολογούνται στα κέρδη, στα μερίσματα – η ανάπτυξη χάνεται και δεν καταλήγει στους επενδυτές ή στην ελληνική κοινωνία, αλλά στον βωμό των πλεονασμάτων ενός αναποτελεσματικού Δημοσίου. Απο την άλλη πλευρά, η αντιπολίτευση δεν έχει ξεκαθαρίσει τι ακριβώς θα κάνει και οι επενδυτές περιμένουν να αξιολογήσουν τα μέτρα που θα εξαγγείλει- εαν αυτά αποτελούν εχέγγυο ώστε το σημερινό πρόγραμμα των υψηλών πλεονασμάτων να αλλάξει ώστε να είναι κάτι εφικτό απο τις δυνάμεις της οικονομίας. Σήμερα, οι ξένοι γνωρίζουν ότι το παρόν πρόγραμμα μετατρέπει την χώρα σε μια οικονομία- ζόμπι.
Η Ελλάδα, ως αναδυόμενη αγορά έχει ρίσκο και η απόδοση των ομολόγων κινείται στο 4,326% και το χρηματιστήριο βρίσκεται στις 709 μονάδες με πτώση 0,49%. Η μετοχή της Alpha Bank χάνει 0,06% στα 1,578 ευρώ.
Βουτιά 1,54% για την μετοχή της Eurobank στα 0,708 ευρώ. Η μετοχή της Εθνικής Τράπεζας στα 0,2324 ευρώ με πτώση 1,11% . Βουτιά 2,07% για τον ΟΛΠ στα 16,06 ευρώ. Βουτιά 3,27% για την Σαράντης στα 7,10 ευρώ μετά την χθεσινή άνοδο. Πάνω απο 1% η πτώση σε ΔΕΗ, Coca- Cola και Ελ.πε στα 1,622 ευρώ 29,21 ευρώ και 6,74 ευρώ αντίστοιχα.
Η αξία στις συναλλαγές ανήλθε στα 12 εκατ. ευρώ.
Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/814405/hrimatistirio-athinon-anoigma-me-kerdi-027-enopsei-diaggelmatos-tou-prothupourgou-apo-tin-ithaki/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.