
«Συγγνώμη» από τον ΑΔΜΗΕ προς τους καταναλωτές για το μπλακ -άουτ - Εκτός λειτουργίας ετέθη η γραμμή 2 του Μετρό στο τμήμα Πανεπιστήμιο - Ελληνικό, σοβαρά προβλήματα και στο τραμ από τις διακοπές της ΔΕΗ - «Έμφραγμα» στους δρόμους καθώς δεν λειτουργούσαν τα φανάρια - Πάνω από 120 κλήσεις στην Πυροσβεστική για απεγκλωβισμούς από ασανσέρ
Εκτεταμένες διακοπές στην ηλεκτροδότηση καταγράφονται από τις 2.15' το μεσημέρι της Τετάρτης στην Αττική. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες έχουν σημειωθεί εκρήξεις στο Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης του ΑΔΜΗΕ στην Παλλήνη. Αμέσως μετά τη διακοπή του ρεύματος και για περίπου μία ώρα ετέθη εκτός λειτουργίας η γραμμή 2 (Ανθούπουλη- Ελληνικό) του μετρό από τον σταθμό Πανεπιστήμιο έως το Ελληνικό. Προβλήματα καταγράφηκαν και στη γραμμή 3 του μετρό, αλλά και στο δίκτυο του τραμ. Λίγο μετά τις τρεις το μεσημέρι πηγές του ΑΔΜΗΕ ανέφεραν ότι η ηλεκτροδότηση θα έχει αποκατασταθεί έως τις τέσσερις, ενώ σχετικά με τα αίτια του μπλακ άουτ, ο ΑΔΜΗΕ εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει:
«Σήμερα στις 14.12 λόγω βλάβης που από τις έως τώρα ενδείξεις έλαβε χώρα σε μετασχηματιστή του δικτύου διανομής στο Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης Παλλήνης, υπήρξε απώλεια τροφοδότησης φορτίων που επηρέασε περιοχές της Αττικής.Οι ενέργειες για την αποκατάσταση ξεκίνησαν αμέσως και αναμένεται η σταδιακή τροφοδότηση των φορτίων το αμέσως επόμενο διάστημα. Ο ΑΔΜΗΕ θα ενημερώνει διαρκώς για τις εξελίξεις».
Λίγο πριν τις πέντε το απόγευμα ο ΑΔΜΗΕ επανήλθε με νεώτερη ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι «ολοκληρώθηκε η αποκατάσταση της βλάβης σε ό,τι αφορά το Δίκτυο Μεταφοράς. Η ομαλή ηλεκτροδότηση των περισσότερων περιοχών της Αττικής που επηρεάστηκαν έχει ήδη αποκατασταθεί».
«Σήμερα στις 14.12 λόγω βλάβης που από τις έως τώρα ενδείξεις έλαβε χώρα σε μετασχηματιστή του δικτύου διανομής στο Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης Παλλήνης, υπήρξε απώλεια τροφοδότησης φορτίων που επηρέασε περιοχές της Αττικής.Οι ενέργειες για την αποκατάσταση ξεκίνησαν αμέσως και αναμένεται η σταδιακή τροφοδότηση των φορτίων το αμέσως επόμενο διάστημα. Ο ΑΔΜΗΕ θα ενημερώνει διαρκώς για τις εξελίξεις».
Λίγο πριν τις πέντε το απόγευμα ο ΑΔΜΗΕ επανήλθε με νεώτερη ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι «ολοκληρώθηκε η αποκατάσταση της βλάβης σε ό,τι αφορά το Δίκτυο Μεταφοράς. Η ομαλή ηλεκτροδότηση των περισσότερων περιοχών της Αττικής που επηρεάστηκαν έχει ήδη αποκατασταθεί».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.