
«Ό,τι και να πούμε για τον κ. Πολάκη είναι λίγο. Θα έπρεπε να έχει φύγει από τη θέση του εδώ και πολύ καιρό και μετά και από τη χθεσινή του δήλωση που προσβάλλει την κοινή λογική των Ελλήνων και τη μνήμη των νεκρών» είπε ο Παύλος Χρηστίδης, εκπρόσωπος Τύπου του Κινήματος Αλλαγής σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 9,89.
Ο κ. Χρηστίδης προσέθεσε ότι θα έπρεπε ο κ. Τσίπρας να τον έχει αποπέμψει, καθώς είναι ένας άνθρωπος ο οποίος με την παρουσία του διχάζει τους Έλληνες πολίτες και αυτό «το κάνει με τον χειρότερο δυνατό τρόπο και δεν δίνει ούτε μία ουσιαστική απάντηση για αυτά τα οποία είπε γραπτώς εχθές».
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο Τύπου «είναι ντροπή για οποιαδήποτε κυβέρνηση να έχει ένα στέλεχος που να λέει αυτά τα πράγματα και να τον υπερασπίζονται και βουλευτές και στελέχη. Δεν υπάρχει ένας άνθρωπος στο ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος να νιώθει άσχημα με τα όσα είπε ο κ. Πολάκης εχθές και να τραβήξει διαχωριστική γραμμή;».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.