Δευτέρα 20 Αυγούστου 2018

Η «καλημέρα» του Σεντένο στους Έλληνες

Με μια καλημέρα ξεκινάει το μήνυμα του, ο επικεφαλής του Eurogroup, Μάριο Σεντένο για την έξοδο της Ελλάδας από τα μνημόνια, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι «η Ελλάδα έχει ξανακερδίσει τον έλεγχο για τον οποίο αγωνίστηκε».


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/814095/sedeno-i-ellada-einai-tora-adimetopi-me-mia-nea-pragmatikotita/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.