
Σε παραδοχή ότι θα ήταν προκλητικό να λέει κανείς ότι έγιναν όλα καλά με τόσους νεκρούς, προχώρησε ο υπουργός Εσωτερικών, Πάνος Σκουρλέτης.
Μιλώντας στον ΑΝΤ1 και στην εκπομπή «Καλημέρα Μαζί στις 7», ο κ. Σκουρλέτης σημείωσε ότι τη συγγνώμη, για τις φονικές πυρκαγιές στην ανατολική Αττική, έχει αναλάβει όλη η κυβέρνηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.