Τετάρτη 1 Αυγούστου 2018

Σκουρλέτης: Θα ήταν προκλητικό να λέει κανείς ότι έγιναν όλα καλά



Σε παραδοχή ότι θα ήταν προκλητικό να λέει κανείς ότι έγιναν όλα καλά με τόσους νεκρούς, προχώρησε ο υπουργός Εσωτερικών, Πάνος Σκουρλέτης.
Μιλώντας στον ΑΝΤ1 και στην εκπομπή «Καλημέρα Μαζί στις 7», ο κ. Σκουρλέτης σημείωσε ότι τη συγγνώμη, για τις φονικές πυρκαγιές στην ανατολική Αττική, έχει αναλάβει όλη η κυβέρνηση.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.