Παρασκευή 24 Αυγούστου 2018

ΝΔ: Πόσα θύματα του Δυτικού Νείλου χρειάζονται ακόμη;

ΝΔ: Πόσα θύματα του Δυτικού Νείλου χρειάζονται ακόμη; - Κεντρική Εικόνα/Video
«Μήπως θα πρέπει επιτέλους το Υπουργείο Υγείας να επιδείξει τη δέουσα σοβαρότητα μετά και τα νέα στοιχεία για την εξάπλωση του ιού του Δυτικού Νείλου;» τονίζουν οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, Βασίλης Οικονόμου και Ιάσων Φωτήλας, σεε κοινή ανακοίνωσή τους για τις δηλώσεις του υπουργού Υγείας κ. Ξανθού για την εξάπλωση του ιού του Δυτικού Νείλου.
Σύμφωνα με τα στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης, κι «ενώ τα στοιχεία δείχνουν αύξηση των κρουσμάτων και μιλούν για επέκταση και σε άλλες γεωγραφικές περιοχές, ενώ ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) κατατάσσει την Ελλάδα τρίτη στη λίστα των ευρωπαϊκών χωρών που αντιμετωπίζουν προβλήματα, ο Υπουργός Υγείας κ. Ξανθός δηλώνει ότι "δεν υπάρχει ιδιαίτερη ανησυχία"». 
 
«Αλήθεια πόσα θύματα θα έπρεπε να έχουμε ώστε να συντρέχει λόγος ανησυχίας και να αντιμετωπιστεί η κατάσταση με τη δέουσα σοβαρότητα;», καταλήγουν στην ανακοίνωσή τους για την έξαρση του ιού του Δυτικού Νείλου οι κ. Βασίλης Οικονόμου και Ιάσων Φωτήλας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.