
«Με το τέλος της μνημονιακής επιτροπείας η χώρα ανακτά πλέον την οικονομική της κυριαρχία και το δικαίωμα της να ορίζει την τύχη της”, τονίζει ο υπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος, Δημήτρης Τζανακόπουλος, σε συνέντευξη του στην εφημερίδα «Real news”.
Σημειώνει ότι η κυβέρνηση πλέον έχει ένα διευρυμένο πεδίο ελευθερίας για να εφαρμόσει πολιτικές ρύθμισης της αγοράς εργασίας, στήριξης του κοινωνικού κράτους, ενίσχυσης του εισοδήματος των εργαζομένων και να προχωρήσει σε θεσμικές τομές. Ο κ. Τζανακόπουλος υπογραμμίζει ότι «αυτή η μεγάλη αλλαγή στην πρακτική διακυβέρνησης θα έχει άμεσα αποτελέσματα και στην καθημερινότητα των πολιτών”.
Ερωτηθείς εάν είναι εφικτό να μην εφαρμοστεί το μέτρο μείωσης των συντάξεων, τονίζει πως «με δεδομένες τις δημοσιονομικές προβλέψεις για το 2019 και για τα επόμενα χρόνια, προκύπτει ότι η εφαρμογή του μέτρου αυτού δεν είναι αναγκαία για την επίτευξη των στόχων που έχουμε συμφωνήσει στο Eurogroup με τους δανειστές μας”. «Και αυτό είναι ένα αντικειμενικό γεγονός που δεν αμφισβητείται σήμερα από κανέναν θεσμό”, προσθέτει.
Προαναγγέλλει ότι στη ΔΕΘ ο πρωθυπουργός θα περιγράψει ένα «συνολικό πολιτικό και οικονομικό σχέδιο για την πρώτη περίοδο της εξόδου από τα μνημόνια” που περιλαμβάνει μέτρα κοινωνικής στήριξης και ελάφρυνσης κοινωνικών κατηγοριών που έχουν πληγεί ιδιαίτερα από την κρίση, μέτρα στήριξης και προστασίας της μισθωτής εργασίας που βρίσκεται στο επίκεντρο του αναπτυξιακού σχεδίου της κυβέρνησης, πρωτοβουλίες για την βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος αλλά και θεσμικές τομές. Κορυφαία από αυτές, αναφέρει, είναι και η συνταγματική αναθεώρηση.
Ο κ. Τζανακόπουλος ασκεί έντονη κριτική στη ΝΔ για το γεγονός ότι αμφισβητεί πως η χώρα βγήκε από τα μνημόνια και ότι μιλά για 4ο μνημόνιο: «Η ΝΔ είτε δεν έχει κατανοήσει τι συμβαίνει καθώς έχει πιστέψει και η ίδια το καταστροφολογικό της αφήγημα, είτε έχει κατανοήσει τι συμβαίνει και επιλέγει αυτή την γραμμή της αμφισβήτησης για λόγους που είναι ακατανόητοι πολιτικά”. Χαρακτηρίζει το επιχείρημα της «ολοκληρωτικά λάθος” και σημειώνει ότι η ΝΔ «θα πρέπει να προσαρμοστεί στην πραγματικότητα” και να ασκήσει αντιπολίτευση επί του πραγματικού διλήμματος της νέας εποχής: «Ανάπτυξη με επίκεντρο την εργασία ή ανάπτυξη με συντριβή της εργασίας;”.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.