
Κλειστή για 2 ώρες παρέμεινε η σήραγγα στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας στο 179o χιλιόμετρο, πάνω από τα Καμένα Βούρλα, όταν ο οδηγός μιας νταλίκας που για φορτίο του είχε ένα ακόμη αυτοκίνητο δεν υπολόγισε το ύψος του φορτίου του, μπήκε μέσα στη σήραγγα και στη συνέχεια ξήλωσε όλα τα φώτα που υπάρχουν στο πάνω μέρος της μικρής σήραγγας που έχει μήκος 280 μέτρων.
Είναι χαρακτηριστικό, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, πως για πρώτη φορά συμβαίνει στις συγκεκριμένες σήραγγες τέτοιο ατύχημα, ωστόσο όμως εκείνη την ώρα δεν υπήρχαν άλλα αυτοκίνητα με συνέπεια να μην έχουμε τραυματισμούς.
Περισσότερα στο https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/3924929/ntalika-dielyse-ola-ta-fota-se-siragga-stin-athinon-lamias
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.