
Νίκη, ει δυνατόν και με μηδέν παθητικό, ζήτησε ο Πέδρο Μαρτίνς εν όψει της αυριανής αναμέτρησης του Ολυμπιακού με την Μπέρνλι για τα play offs του Europa League. Ο Πορτογάλος τεχνικός παρουσιάστηκε βέβαιος για τη διαρκή πρόοδο της ομάδας του, ενώ δεν θέλησε να ανοίξει τα χαρτιά του για τα πλάνα του.
«Η ομάδα μας συνεχίζει να βελτιώνεται, στην απόδοσή της και τη φυσική κατάσταση. Αντιμετωπίζουμε μια αγγλική ομάδα, έναν δυνατό αντίπαλο, με τον ίδιο προπονητή εδώ και χρόνια και που τερμάτισε ψηλά στην Αγγλία. Θα αντιμετωπίσουμε προβλήματα απέναντι σε μια τόσο δυνατή και έμπειρη ομάδα, αλλά δεν αλλάζουμε τις προτεραιότητές μας. Πρώτος μας στόχος είναι να κερδίσουμε και ο δεύτερος να κερδίσουμε αν γίνεται χωρίς να δεχτούμε γκολ για να έχουμε πλεονέκτημα εν όψει της ρεβάνς», τόνισε ο Μαρτίνς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.