Κριτική για τον αποκλεισμό της αυτοδιοίκησης από τη νέα Εθνική Υπηρεσία Διαχείρισης Εκτάκτων Αναγκών, ασκεί στην κυβέρνηση, ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), Γιώργος Πατούλης. «Οι χθεσινές εξαγγελίες του Πρωθυπουργού στο υπουργείο Εσωτερικών για την αναδιοργάνωση του μηχανισμού Πολιτικής Προστασίας της χώρας μας, απέδειξαν περίτρανα πως για άλλη μία φορά, για τον κ. Τσίπρα η αυτοδιοίκηση δεν υπάρχει. Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός, ότι στο νέο φορέα διαχείρισης τον οποίο και ονόμασε Εθνική Υπηρεσία Διαχείρισης Εκτάκτων Αναγκών δεν προβλέπεται η συμμετοχή ούτε των Δήμων, ούτε των Περιφερειών», τονίζει.
Περισσότερα στο http://www.insider.gr/eidiseis/politiki/91934/patoylis-gia-ton-tsipra-den-yparhei-aytodioikisi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.