Mε μια λιτή ανακοίνωση λίγο νωρίτερα o Alpha ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας του με την Ιζαμπέλα Σασλόγλου, η οποία για προσωπικούς λόγους παραιτήθηκε από τη θέση της Διευθύντριας Προγράμματος του καναλιού.
Περισσότερα στο http://www.entertv.gr/media/news/459331_apohorisi-ekplixi-ston-alpha-i-anakoinosi-toy-stathmoy
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.