Τετάρτη 22 Αυγούστου 2018

Πάνω από τα 67 δολάρια το αμερικανικό αργό

Συνεχίστηκε και στη συνεδρίαση της Τρίτης 21/8 η ανοδική πορεία για τον μαύρο χρυσό, καθώς θεωρείται ότι οι κυρώσεις που έχουν επιβάλλει οι ΗΠΑ στο Ιράν θα δώσουν ώθηση στς τιμές.

Ταυτόχρονα, πάντως, οι αναλυτές εμφανίζονται αρκετά συγκρατημένοι αναφορικά με το εάν οι διαπραγματεύσεις μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας για τα εμπορικά ζητήματα, θα έχουν θετικό αποτέλεσμα.

Σημειώνεται ότι το Brent έχει ενισχυθεί άνω του 3% σε σύγκριση με το χαμηλό επίπεδο στο οποίο διαμορφώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ το αμερικανικό αργό έχει εμφανίζει κέρδη σχεδόν 5%, ενώ την προηγούμενη εβδομάδα είχε φθάσει σε χαμηλό οκτώ εβδομάδων.

Το προθεσμιακό συμβόλαιο Σεπτεμβρίου για το αμερικανικό αργό ενισχύθηκε 1,4% για να διαμορφωθεί στα 67,35 δολάρια. 
Κέρδη 51 σεντς για το Brent το οποίο έφθασε στα 72,72 δολάρια το βαρέλι.


Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/814590/pano-apo-ta-67-dolaria-to-amerikaniko-argo/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.