Παρασκευή 3 Αυγούστου 2018

Πάνω από 4% η απόδοση του ελληνικού ομολόγου

Συνεχίζεται το μαζικό sell off στα ευρωπαϊκά ομόλογα του Νότου, με την απόδοση του ελληνικού 10ετούς να «σπάει το φράγμα» του 4%, αφού πλέον κινείται στο 4,13%.
Μπορεί ο στόχος της κυβέρνησης για έξοδο στις αγορές μέσω έκδοσης 3ετούς ή 10ετούς ομολόγου να έχει μεταφερθεί προς τον Σεπτέμβριο, ωστόσο τα πράγματα φαίνονται αρκετά δύσκολα, παρά το ότι σε λίγες ημέρες από σήμερα η χώρα βγαίνει και επίσημα από τη μνημονιακή περίοδο.
Αντίστοιχα και η απόδοση του ελληνικού 5ετούς ομολόγου κινείται ανοδικά, στο 3,26%.
5141.PNG
Το διεθνές sell-off πυροδότησαν τόσο οι νέες εμπορικές ανησυχίες όσο και η τελευταίος «πονοκέφαλος» εξ Ιταλίας. Στη γειτονική χώρα έχει ξεσπάσει νέα κυβερνητική κρίση με την κόντρα Σαλβίνι-Μπερλουσκόνι να οδηγείται στα άκρα. Το 10ετές ομόλογο στην Ιταλία ενισχύεται κατά 2,7% και η απόδοση πλέον διαμορφώνεται στο 3,04%.
 Οι επενδυτές στρέφονται μαζικά στην ασφάλεια του γερμανικού bund, εκτοξεύοντας έτσι τα spreads ιδιαίτερα με τα ομόλογα του Νότου, ενώ ασφαλές καταφύγιο εμφανίζεται και το αμερικανικό 10ετές, στο οποίο παρατηρείται αποκλιμάκωση.
omol.PNG

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.