Βίντεο με γραφήματα που δείχνουν την «ζημιά που έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ στη χώρα» από το 2015-2018 δημοσίευσε η ΝΔ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του βίντεο, «τουλάχιστον 100 δισ. ευρώ κόστισε το αχρείαστο, τρίτο μνημόνιο».
Με διάγραμμα από τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και των μεσοπρόθεσμων αναλύονται ποια θα ήταν η πορεία της χώρας χωρίς την διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και ποια ήταν τελικά.
Σύμφωνα με τη ΝΔ, χάθηκαν 34 δισ. ευρώ ανάπτυξης, νούμερο που αντιστοιχεί σε: 10 χρόνια ΕΝΦΙΑ ή με 8.220 ευρώ για κάθε νοικοκυριό στην Ελλάδα ή με 380 νέα νοσοκομείο ή με 4.000 σχολεία.
Την τριετία 2015-2018, χάθηκαν 200.000 θέσεις εργασίας και επιβαρύνθηκε η χώρα με 17,65 δισ. χρέους.
http://www.topontiki.gr/article/286426/nd-i-zimia-toy-syriza-sti-hora-apo-2015-mehri-simera-se-arithmoys-video
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.