Τετάρτη 22 Αυγούστου 2018

Βίντι-ΑΕΚ 1-2: Με το ένα πόδι στους ομίλους του Champions League η «Ένωση»!

Κλωναρίδης στο 35' και Μπακασέτας στο 49' τα «χρυσά» γκολ της ΑΕΚ - Μείωσε στο 68' ο Λάζοβιτς για τους Ούγγρους - «Κωμωδία» ο διαιτητής της αναμέτρησης, απέβαλε με απευθείας κόκκινη τον Χούστι στο 22' και τον Μπακασέτα στο 53' για δύο σχεδόν πανομοιότυπες φάσεις, που δεν... σήκωναν ούτε κίτρινη! - Σαφές προβάδισμα για τους «κιτρινόμαυρους» εν όψει της ρεβάνς στο ΟΑΚΑ

Περισσότερα στο
https://www.protothema.gr/sports/article/814605/vidi-aek-1-2-me-to-ena-podi-stous-omilous-tou-champions-league-i-enosi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.