Οι "ερυθρόλευκοι" έδωσαν επίσημο τόνο στο γεγονός με post που έκαναν στους λογαριασμούς τους στα social media, με το "αρχηγός" να συνοδεύεται από το "VSpan4EverRed"!
Για να ακολουθήσει η ανακοίνωση: "Οι πρόεδροι του Ολυμπιακού κύριοι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος συναντήθηκαν το μεσημέρι της Δευτέρας με τον αρχηγό της ομάδας Βασίλη Σπανούλη και συμφώνησαν στην ανανέωση της συνεργασίας τους για ένα ακόμα χρόνο".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.