Ο Μάικ Τζέιμς... άναψε φωτιές με τα tweets του, αλλά προέβη στις απαραίτητες διευκρινίσεις τονίζοντας πως έχει πολύ καλές σχέσεις με τον Παναθηναϊκό και πως δεν ήθελε να αναφερθεί αρνητικά στους πράσινους και στον Δημήτρη Γιαννακόπουλο.
πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/OmadesBasket/A1Panathinaikos/oi-dieykriniseis-tzeims-gia-ta-tweets.5252033.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.