Σε μία εφ' όλης της ύλης συνέντευξη για τα θέματα του ελληνικού αθλητισμού, ο Γιώργος Βασιλειάδης μίλησε για τις εξελίξεις στον Παναθηναϊκό, τον Βοτανικό, το ΟΑΚΑ, το ΣΕΦ, το νέο γήπεδο μπάσκετ της ΑΕΚ, την αλλαγή του αθλητικού νόμου και την αναδιάρθρωση της Super League.
Αναλυτικά η συνέντευξη του Υφυπουργού Αθλητισμού στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων:
-Μία από τις προεκλογικές δεσμεύσεις του ΣΥΡΙΖΑ ήταν πως θα προχωρήσει σε μέτρα θεσμικά για τον εκδημοκρατισμό του αθλητισμού, πέρα από τον έλεγχο για τη χρηστή διοίκηση και διαφάνεια στα οικονομικά των Ομοσπονδιών. Αναφέρομαι, βέβαια στο όριο δύο θητειών στις διοικήσεις των Ομοσπονδιών. Σκοπεύετε να προχωρήσετε σε αυτές τις αλλαγές κύριε Βασιλειάδη;
«Είμαστε στην τελική ευθεία για το σύνολο των αλλαγών, έχω ήδη καταθέσει ένα μίνι αθλητικό νομοσχέδιο και λογικά θα είναι έτοιμο μέσα στη διάρκεια των θερινών τμημάτων, δεν ξέρω αν θα είναι τον Αύγουστο ή τον Σεπτέμβριο, και αφορά την Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού. Mέσα σε αυτό το νομοσχέδιο υπάρχουν και διατάξεις που αφορούν, όχι στον εκδημοκρατισμό, αλλά στον έλεγχο των Ομοσπονδιών, δημιουργώντας δικλείδες ασφαλείας και περνώντας τον έλεγχο στη Γενική Επιθεωρήτρια Δημόσιας Διοίκησης, ώστε να μπορούμε να είμαστε σίγουροι και για το τελευταίο ευρώ του Έλληνα φορολογούμενου, το οποίο δίνουμε ως επιχορήγηση. Είμαστε μπροστά σε μεγάλες αλλαγές, είμαστε έτοιμοι να νομοθετήσουμε, αυτά τα 3 χρόνια έχουν γίνει πάρα πολλά, έχουμε ακόμη περισσότερα να κάνουμε, αλλά και την επόμενη τετραετία θα συνεχίσουμε σε αυτό το ρυθμό, με την ίδια ένταση, να προσπαθούμε να κάνουμε και το αθλητικό νομικό πλαίσιο αντάξιο μιας ευρωπαϊκής κανονικής χώρας».
-Η Super League όρισε για την ερχόμενη Τετάρτη (11/7) την κρίσιμη συνεδρίασή της με θέμα τη διάρθρωση και την οργάνωση των πρωταθλημάτων της. Προσδοκάτε πως η πρότασή σας με στόχο την οικονομική σταθερότητα και βιωσιμότητα για μια πενταετία θα ληφθεί εν τέλει υπ’ όψη; Θα υιοθετηθεί από τους υπεύθυνους;
«Νομίζω ότι η πρότασή μας είναι μια πρόταση προοπτικής για το ελληνικό ποδόσφαιρο και δημιουργίας ενός σταθερού πλαισίου, ενός ασφαλούς “ λιμανιού” για 24 ομάδες, για δύο επαγγελματικές κατηγορίες, μέσα σε ένα πλαίσιο αυστηρών κανόνων, μέσα σε ένα πλαίσιο σοβαρών κινήτρων για να επανεκκινήσουμε το ποδοσφαιρικό προϊόν. Θέλω να πιστεύω ότι η Λίγκα θα δείξει τη δέουσα σοβαρότητα και στο τέλος θα μπορέσουμε να βρούμε μια λύση, ούτως ώστε να καταφέρουμε να στήσουμε το ελληνικό ποδόσφαιρο στα πόδια του».
Περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/podosphairo/434749-ola-osa-eipe-o-basileiades-gia-panathenaiko-oaka-seph-kai-anadiarthrose-tes
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.