Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018

Αποχώρηση "βόμβα" από το "Σόι σου"! Η ανακοίνωση του ηθοποιού στα social media!

Αποχώρηση

Ο λόγος για.....

O αγαπημένος ηθοποιός, αποχαιρέτησε τους φίλους της σειράς "Το Σόι σου", στην οποία πρωταγωνιστούσε για τέσσερα χρόνια!
Ο ίδιος, μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στα social media- ευχαρίστησε όλους τους συναδέρφους και συντελεστές τις σειράς, με τους followers του να του εύχονται μόνο τα καλύτερα! Διαβάστε παρακάτω...
Ο λόγος για τον Ευθύμη Ζησάκη, που έγραψε χαρακτηριστικά στη λεζάντα: «Ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ είναι το λιγότερο που μπορώ να σκεφτώ για αυτά τα 4 Χρόνια. 
@abourdoumis @meletis_ilias@vasolaskaraki @ioannaasimakopoulou@vivian_kontomari @solontsounis@gogo.kartsana @nikossg
@michailydia @ypatiaklad@andreasmorfonios @gsiougas@aggelopoulosantonis @patronisss@lzagoraios @alphatv#tosoisou#lovemyjob #actorlife»
Δείτε την ανάρτηση του:

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.