Η συνέντευξη του κυβερνητικού εκπροσώπου στον realfm 97,8.
"Για το ζήτημα των Ρώσων διπλωματών, πήραμε τα μέτρα που έπρεπε να πάρουμε και αυτή τη στιγμή το θεωρούμε λήξαν. Απελάθηκαν διότι ήρθαν στοιχεία στα χέρια των αρμόδιων αρχών σύμφωνα με τα οποία δεν υπήρξε ο απαιτούμενος σεβασμός που πρέπει να επιδεικνύουν όλοι οι διπλωματικοί υπάλληλοι προς το ελληνικό κράτος και τον ελληνικό νόμο. Τελεία και παύλα. Αυτό δεν σημαίνει ότι αλλάζει δόγμα εξωτερικής πολιτικής η ελληνική κυβέρνηση" δήλωσε ο υπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος, Δημήτρης Τζανακόπουλος, μιλώντας στον realfm 97,8 και τον Νίκο Στραβελάκη.
"Δεν υπάρχει κανένας αμερικανικός δάκτυλος, κάνει απολύτως λάθος ο κ. Λαβρόφ " ανέφερε.
"Η Ρωσία είναι εταίρος και μάλιστα ένας από τους σημαντικούς εταίρους της Ελλάδας, αυτό δεν αλλάζει από το τελευταίο περιστατικό, ωστόσο εμείς πρέπει κάθε φορά να υπενθυμίζουμε ότι είμαστε ένα κυρίαρχο κράτος και απαιτούμε και ως κυβέρνηση και ελληνική πολιτεία τον σεβασμό όλων των εταίρων μας. Τελεία. Παύλα." συμπλήρωσε.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.