«Κανένας συνεργάτης μου δεν έχει ούτε ένα ευρώ από τη Novartis», ανέφερε ο Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στο «Ακραίως» και τον Τάκη Χατζή, σχολιάζοντας το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της Kontranews το οποίο κάνει λόγο για 5 εκατ. ευρώ που βρέθηκαν σε λογαριασμό συνεργάτη πρώην υπουργού της ΝΔ.
Ο ίδιος σημείωσε ακόμα πως καθώς εδώ και οκτώ μήνες δεν τον έχουν καλέσει ούτε για εξηγήσεις για την Novartis, αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν βρει τίποτα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.