Παρασκευή 13 Ιουλίου 2018

Το ΟΑΚΑ έδρα της Εθνικής για το Nations League

OAKA
Στο ΟΑΚΑ θα δώσει οριστικά τους εντός έδρας αγώνες για το Nations League η Εθνική!

Όπως ανακοίνωσε η ΕΠΟ η ομάδα του Μίχαελ Σκίμπε θα φιλοξενήσει στο Ολυμπιακό Στάδιο τις Ουγγαρία, Φινλανδία και Εσθονία στη νεοσύστατη διοργάνωση που ξεκινά τον προσεχή Σεπτέμβρη.

Υπενθυμίζεται πως οι ομάδες έχουν χωριστεί σε τέσσερις ομίλους, με τους πρώτους να προκρίνονται σε ένα άτυπο Final-4.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.