Τετάρτη 4 Ιουλίου 2018

Δε δόθηκε το επίδομα στους εργαζομένους του Mega

Δε δόθηκε το επίδομα στους εργαζομένους του Mega

Δε λένε να τελειώσουν τα προβλήματα για τους εργαζομένους του καναλιού.

Πρόβλημα προέκυψε με την καταβολή του έκτακτου βοηθήματος στους εργαζομένους του Mega.

Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα typologies.gr κόπηκαν οι εργαζόμενοι που βρίσκονται σε επίσχεση από το 2016. Όπως ήταν λογικό προκλήθηκαν αντιδράσεις ενώ από τον ΟΑΕΔ τονίστηκε ότι οι εργαζόμενοι αυτοί δεν έχουν τα 120 ένσημα που απαιτούνται για το επίδομα.

Το θέμα έχει τεθεί στο υπουργείο Εργασίας αλλά και τις Ενώσεις.

Θυμίζουμε ότι πριν από περίπου δύο μήνες είχε εγκριθεί με κοινή υπουργική απόφαση η οικονομική ενίσχυση ύψους 1.000 ευρώ για κάθε εργαζόμενο του Mega. Επρόκειτο για μια απόφαση που είχε υπογράψει από κοινού ο υπουργός Εσωτερικών, Πάνος Σκουρλέτης, η υπουργός Εργασίας, Έφη Αχτσιόγλου, ο υφυπουργός Εργασίας, Νάσος Ηλιόπουλος και ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Γιώργος Χουλιαράκης.

Το εφάπαξ επίδομα δικαιούνται όσοι είναι εγγεγραμμένοι στο μητρώο του ΟΑΕΔ ή άλλου ασφαλιστικού φορέα, καθώς και κάθε εργαζόμενος που έχει ασκήσει το δικαίωμα επίσχεσης εργασίας και πληροί τις προϋποθέσεις, για να λάβει επιδότηση ανεργίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.