Το 2020 προκαλεί στη ναυτιλιακή βιομηχανία πονοκέφαλο. Και αυτό συμβαίνει γιατί πρόσφατα o Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός IMO ανακοίνωσε πως το νέο όριο της χρήσης πετρελαίου με περιεκτικότητα σε θείο (Sulphur) είναι 0,50% και θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2020, χωρίς να δοθεί καμία παράταση.
Μετά από αυτή την ημερομηνία, οι πλοιοκτήτες και οι διαχειρίστριες εταιρίες θα κληθούν να επιλέξουν τον πλέον οικονομικό τρόπο λειτουργίας των πλοίων τους. Οι επιλογές που υπάρχουν είναι τρεις:

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.