Το αγαπημένο αναψυκτικό των Αμερικανών, η Coca-Cola είναι το τελευταίο... θύμα των δασμών που επέβαλε η διοίκηση Τραμπ στις εισαγωγές ευρωπαϊκών προϊόντων.
Η επιβολή δασμού 10% στις εισαγωγές αλουμινίου αύξησε το κόστος παραγωγής των κουτιών του αναψυκτικού με αποτέλεσμα η εταιρεία να αναγκαστεί να αυξήσει την τιμή των ανθρακούχων ποτών της.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola, Τζέιμς Κουίνσι, παραδέχθηκε την Τετάρτη ότι η αύξηση στην τιμή του δημοφιλούς αναψυκτικού ήταν «ανεπιθύμητη» αλλά αναγκαία.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.