Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018

Θεοδωράκης: Δεν νομίζω να έχουμε εκλογές το φθινόπωρο

«Η χώρα μπορεί να βγαίνει από τα μνημόνια στις 20 Αυγούστου, αλλά μπαίνει σε ένα στενό διάδρομο που δεν οδηγεί απαραίτητα στην ανάπτυξη», τόνισε ο επικεφαλής του Ποταμιού από τα Χανιά

Δεν «βλέπει» πρόωρες εκλογές το φθινόπωρο ο επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρος Θεοδωράκης. Με δηλώσεις του σήμερα από τα Χανιά, ο κ. Θεοδωράκης τόνισε ότι το Σεπτέμβριο το κόμμα του θα παρουσιάσει την νέα του πρόταση στον ελληνικό λαό, που όπως είπε, θα απαντά στα προβλήματα που σήμερα αντιμετωπίζει η χώρα.

Ο κ Θεοδωράκης δήλωσε πως «το Ποτάμι έχει αποφασίσει να δουλέψει πολύ το καλοκαίρι για να είναι έτοιμο τον Σεπτέμβριο να δώσει στον ελληνικό λαό μια καινούργια πρόταση με τα παλιά του στοιχεία, αλλά και τα νέα, που απαιτούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα». 

Απαντώντας σε ερώτηση για το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών ανέφερε: 

«Έχω πει ότι οι εκλογές είναι πολύ πιθανόν να γίνουν τον Μάιο, αλλά μην αποκλείετε και του χρόνου τον Σεπτέμβριο, καθότι ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ έχουν αποφασίσει να εξαντλήσουν με κάθε τρόπο όλα τα περιθώρια. Όπως συμβαίνει εδώ που τα λέμε με όλες τις κυβερνήσεις.

Περισσότερα στο
https://www.protothema.gr/politics/article/805637/theodorakis-den-nomizo-na-ehoume-ekloges-to-fthinoporo/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.