Την Τρίτη, 31 Ιουλίου στις 18:00 το απόγευμα θα πραγματοποιηθεί η κηδεία της Χρύσας Σπηλιώτη και του Δημήτρη Τουρναβίτη.
Η ανακοίνωση ήρθε μέσα από τον λογαριασμό της καλής φίλης της ηθοποιού, Αννέτας Παπαθανασίου, η οποία μοιράστηκε δημόσια την επιθυμία της οικογενείας των δύο θυμάτων της φονικής πυρκαγιάς που κατέστρεψε, Βουτζά, Μάτι και Κινέττα.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/284039/tin-triti-i-kideia-spilioti-kai-toyrnaviti-i-thermi-paraklisi-tis-oikogeneias
Πηγή: dailymedia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.