
Η ανάληψη ευθύνης, αν δεν συνοδεύεται από παραίτηση, είναι απόπειρα εξαπάτησης του λαού, τόνισε ο Ανδρέας Λοβέρδος, σχολιάζοντας τα όσα είπε ο πρωθυπουργός στο υπουργικό συμβούλιο.
«Στο κοινοβουλευτικό πολίτευμα η φράση «αναλαμβάνω την πολιτική ευθύνη» πρέπει να συνοδεύεται από τη φράση «γι” αυτό και παραιτούμαι πάραυτα». Αλλιώς είναι κενολογία και απόπειρα εξαπάτησης του λαού», ανέφερε χαρακτηριστικά στο ΑΠΕ ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συμπαράταξης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.