Σε... βάλτο με χαμηλό τζίρο παραμένει η Αθήνα καθώς τα πρώτα δέκα λεπτά οι συναλλαγές δεν έχουν ξεπεράσει ούτε τις 500.000 ευρώ.
Οι ξένοι επενδυτές έχουν πατήσει «φρένο» σε ότι αφορά την ελληνική αγορά - η οποία ως αναδυόμενη και κυρίως ρηχή ενδέχεται να τους προκαλέσει ζημιές - αν ξεκινήσει μια διόρθωση στις ανεπτυγμένες αγορές. Με πολύ χαμηλές προσδοκίες για την βιωσιμότητα του χρέους, η ζημιά για την ελληνική αγορά έγινε. Η συμφωνία που έγινε είναι κατώτερη των περιστάσεων και ενδέχεται μελλοντικά να προκαλέσει προβλήματα.
Και η ζημιά έγινε πολύ αισθητή όταν ξέσπασε η κρίση στην Ιταλία και αυξήθηκαν οι τιμές των ομολόγων. Όταν η ελληνική αγορά δεν μπόρεσε να συγκρατηθεί και σημειώθηκαν ρευστοποιήσεις, τότε κάτι πολύ σημαντικό άλλαξε στις διαθέσεις των επενδυτών. Οι ξένοι επενδυτές δεν πείθονται απο την δυνατότητα της σημερινής κυβέρνησης να προχωρήσει τις μεταρρυθμίσεις καθώς απο χθες μετά τις εξαγγελίες φοβούνται ότι, θα αναλωθεί σε ένα κλίμα παροχών που θα διαλύσει ότι καλό έχει πραγματοποιηθεί με φοβερές θυσίες.
Οι ξένοι επενδυτές δεν «παίζουν» την Ελλάδα, και το μοναδικό ίσως που θα μπορούσε να κινητοποιήσει την αγορά είναι οι ιδιωτικοποιήσεις και τα deals. Αντί η αγορά να κινείται στις 900 μονάδες όπως προσδοκούσαν οι επενδυτές που είναι τοποθετημένοι στην Ελλάδα, η Αθήνα κινείται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας. Και η ζημιά είναι ακόμα μεγαλύτερη σε επίπεδο αξιοπιστίας καθώς μια εισηγμένη ( Folli – Follie ) παραμένει εκτός αγοράς, με την διοίκησή της να έχει παραγγγείλει έλεγχο για τον εαυτό της, για το αν και κατά πόσο έχει παραποιήσει στοιχεία. Δίχως οι τραπεζικές μετοχές να αντανακλούν τις προοπτικές της βιωισμότητας του χρέους και μόνο με λίγες εξαγωγικές επιχειρήσεις η ελληνική αγορά αποτελεί μια ιδιότυπη ρηχή αγορά , όπου οι έχοντες τα κεφάλαια την κατευθύνουν κατά το δοκούν.
Με άνοδο 0,07% κινείται ο Γενικός Δείκτης στις 748 μονάδες. Η μετοχή της Alpha bank χάνει 0,89% στα 1,884 ευρώ. Η μετοχή της Εθνικής Τράπεζας στα 0,2632 ευρώ μένεικ αμετάβλητη. Αμετάβλητη και η μετοχή της Eurobank στα 0,865 ευρώ. Με άνοδο 0,85% η μετοχή της Τράπεζας Πειραιώς στα 1,834 ευρώ. Οριακή πτώση 0,16% για τον ΟΤΕ στα 10,34 ευρώ. Κέρδη 1% για τον ΟΠΑΠ στα 9,565 ευρώ. Οι συναλλαγές μόλις στο 1,2εκατ. ευρώ.
Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/801950/anodika-kineitai-to-hrimatistirio/
Οι ξένοι επενδυτές έχουν πατήσει «φρένο» σε ότι αφορά την ελληνική αγορά - η οποία ως αναδυόμενη και κυρίως ρηχή ενδέχεται να τους προκαλέσει ζημιές - αν ξεκινήσει μια διόρθωση στις ανεπτυγμένες αγορές. Με πολύ χαμηλές προσδοκίες για την βιωσιμότητα του χρέους, η ζημιά για την ελληνική αγορά έγινε. Η συμφωνία που έγινε είναι κατώτερη των περιστάσεων και ενδέχεται μελλοντικά να προκαλέσει προβλήματα.
Και η ζημιά έγινε πολύ αισθητή όταν ξέσπασε η κρίση στην Ιταλία και αυξήθηκαν οι τιμές των ομολόγων. Όταν η ελληνική αγορά δεν μπόρεσε να συγκρατηθεί και σημειώθηκαν ρευστοποιήσεις, τότε κάτι πολύ σημαντικό άλλαξε στις διαθέσεις των επενδυτών. Οι ξένοι επενδυτές δεν πείθονται απο την δυνατότητα της σημερινής κυβέρνησης να προχωρήσει τις μεταρρυθμίσεις καθώς απο χθες μετά τις εξαγγελίες φοβούνται ότι, θα αναλωθεί σε ένα κλίμα παροχών που θα διαλύσει ότι καλό έχει πραγματοποιηθεί με φοβερές θυσίες.
Οι ξένοι επενδυτές δεν «παίζουν» την Ελλάδα, και το μοναδικό ίσως που θα μπορούσε να κινητοποιήσει την αγορά είναι οι ιδιωτικοποιήσεις και τα deals. Αντί η αγορά να κινείται στις 900 μονάδες όπως προσδοκούσαν οι επενδυτές που είναι τοποθετημένοι στην Ελλάδα, η Αθήνα κινείται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας. Και η ζημιά είναι ακόμα μεγαλύτερη σε επίπεδο αξιοπιστίας καθώς μια εισηγμένη ( Folli – Follie ) παραμένει εκτός αγοράς, με την διοίκησή της να έχει παραγγγείλει έλεγχο για τον εαυτό της, για το αν και κατά πόσο έχει παραποιήσει στοιχεία. Δίχως οι τραπεζικές μετοχές να αντανακλούν τις προοπτικές της βιωισμότητας του χρέους και μόνο με λίγες εξαγωγικές επιχειρήσεις η ελληνική αγορά αποτελεί μια ιδιότυπη ρηχή αγορά , όπου οι έχοντες τα κεφάλαια την κατευθύνουν κατά το δοκούν.
Με άνοδο 0,07% κινείται ο Γενικός Δείκτης στις 748 μονάδες. Η μετοχή της Alpha bank χάνει 0,89% στα 1,884 ευρώ. Η μετοχή της Εθνικής Τράπεζας στα 0,2632 ευρώ μένεικ αμετάβλητη. Αμετάβλητη και η μετοχή της Eurobank στα 0,865 ευρώ. Με άνοδο 0,85% η μετοχή της Τράπεζας Πειραιώς στα 1,834 ευρώ. Οριακή πτώση 0,16% για τον ΟΤΕ στα 10,34 ευρώ. Κέρδη 1% για τον ΟΠΑΠ στα 9,565 ευρώ. Οι συναλλαγές μόλις στο 1,2εκατ. ευρώ.
Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/801950/anodika-kineitai-to-hrimatistirio/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.