
Νέο συλλαλητήριο θα διεξαχθεί τη Δευτέρα στις 19:30μμ , για την Μακεδονία.
Στην ανακοίνωση τονίζουν πως: «Ο αρχαιολογικός χώρος της Βεργίνας επιλέχθηκε για να σταλεί το μήνυμα της ελληνικότητας της Μακεδονίας με τον πλέον εκκωφαντικό τρόπο».
Η οργανωτική επιτροπή μαζί με τον συντονιστή Αντώνη Καγκελίδη υπέβαλλαν αίτημα για τη διοργάνωση του συλλαλητηρίου μπροστά από τους Βασιλικούς Τάφους .
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.