
Για το Βέλγιο αναχώρησε το πρωί της Παρασκευής (13/7) η αποστολή του Ολυμπιακού, όπου θα πραγματοποιηθεί το πρώτο μισό του δεύτερου σταδίου της προετοιμασίας μέχρι τις 21 Ιουλίου, πριν η ομάδα μεταβεί στην Ολλανδία για να ολοκληρώσει αυτό το κομμάτι στις 27 του μήνα.
Ανδρούτσος, Μπουχαλάκης, Καμαρά, Χουτεσιώτης, Σισέ, Τζούρτζεβιτς, Ελαμπντελαουί, Ένχελς, Ευαγγέλου, Φετφατζίδης, Φορτούνης, Γιαννιώτης, Γκερέρο, Κούτρης, Λάζαρος, Μάνος, Μάριν, Μασούρας, Μιράντα, Νικολάου, Πάρντο, Ποντένσε, Ρομαό, Σκαφίδας, Τσιμίκας, Τζολάκης, Βρουσάι και Βούκοβιτς είναι οι παίκτες που επιβιβάστηκαν στο αεροπλάνο με προορισμό το Γκενκ, με τον Πέδρο Μαρτίνς να συμπεριλαμβάνει στα πλάνα του… όλο τον κόσμο.
Συνολικά 28 παίκτες μπήκαν στην αποστολή, τη στιγμή που οι Ανσαριφάρντ – Χατζισαφί θα ενσωματωθούν με τους υπόλοιπους την Κυριακή (15/7), ενώ οι εξελίξεις ενδέχεται να φέρουν άμεσα στο Βέλγιο και τους Μεριά – Αχμέτ Χασάν, ανεβάζοντας τον αριθμό των παικτών σε 32.
Ο Μαρτίνς παρά τις περί του αντιθέτου εκτιμήσεις, ουσιαστικά δεν έκοψε κανέναν άλλο πέραν από τους Καράδαη, Μανθάτη, Νικολή, Σάλιακα και Βέργο που ήταν στο Ζέεφελντ. Ο Πορτογάλος τεχνικός είχε τους λόγους του για την παραπάνω απόφαση. Έστω και αν στα πλάνα του συμπεριέλαβε παίκτες που έχουν στο χέρι το… φύλλο πορείας.
Περισσότερα στο https://fimotro.gr/prosechi-gia-na-echi-o-martins/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.