
Η πρώτη μήνυση πολίτη για την πυρκαγιά της περασμένης Δευτέρας, 23 Ιουλίου, στην ανατολική Αττική κατατέθηκε σήμερα στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών, Αντώνιο Λιόγα.
Τη μήνυση κατέθεσε ο απόστρατος πλωτάρχης του Πολεμικού Ναυτικού, Παναγιώτης Σταμάτης, ο οποίος ζητάει, παράλληλα, να συγκληθεί η Ολομέλεια Εφετών για να ανατεθεί η υπόθεση σε εφέτη ανακριτή.
Ο κ. Σταμάτης στρέφεται κατά παντός υπευθύνου:
α. Αρμοδίου υπουργού, υφυπουργού, γενικού γραμματέα, αιρετών υπαλλήλων της Περιφέρειας Αττικής, αιρετών των δήμων, στα διοικητικά όρια των οποίων έλαβαν χώρα οι «φονικές» πυρκαγιές την 23η Ιουλίου 2018, β) συμμετόχου και εμπλεκομένου, διά κοινής δράσης και κοινού δόλου, αρμοδίου υπηρεσιακού παράγοντος και εξωθεσμικού τοιούτου συναυτουργού ή ηθικού αυτουργού και γ) κάθε άλλου προσώπου, ως προς το οποίο προκύπτουν αποχρώσες ενδείξεις ενοχής.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.