
Η αντίτροφη μέτρηση ξεκίνησε. Στην εισήγησή του ο Σταύρος Θεοδωράκης εισηγήθηκε στα στελέχη του ανώτερου καθοδηγητικού οργάνου του Ποταμιού την αποχώρησή τους από το Κίνημα Αλλαγής.
Ο πρόεδρος του κόμματος εξήγησε ότι στόχος του ήταν να προσθέσει δυνάμεις, εξηγώντας τη συμμετοχή του στο εγχείρημα του νέου φορέα της Κεντροαριστεράς.
Δυστυχώς, όμως, είπε ότι αυτό δεν έγινε πράξη. Για αυτό και πρέπει να δοθεί λύση, η οποία σύμφωνα με τον Σταύρο Θεοδωράκη πρέπει να είναι η αποχώρηση από το Κίνημα Αλλαγής. Η αποσύνδεση του Ποταμιού από τη Χαριλάου Τρικούπη.
Περισσότερα στο https://www.crashonline.gr/politiki/1177840/einai-oristiko-telos-to-potami-apo-to-kinal-i-eisigisi-theodoraki/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.