Ο Βασίλης Σπανούλης φρόντισε να ευχαριστήσει τον Παναγιώτη και τον Γιώργο Αγγελόπουλο και μέσω διαδικτύου για την ανανέωση του συμβολαίου του με τον Ολυμπιακού.
Ο V-Span "ανέβασε" την φωτογραφία του με τους προέδρους της ΚΑΕ Ολυμπιακός, η οποία... τραβήχτηκε λίγο μετά την επίτευξη του ντιλ και την συνόδευσε με το σχόλιο "ευχαριστώ τους προέδρους για άλλη μια φορά! To be continued". Όπως ήταν λογικό στη συνέχεια τα "like" έπεσαν βροχή...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.