Κυριακή 8 Ιουλίου 2018

Αχτσιόγλου: Θα δοθούν αυξήσεις σε συντάξεις μετά από τον επανυπολογισμό τους

Αχτσιόγλου: Θα δοθούν αυξήσεις σε συντάξεις μετά από τον επανυπολογισμό τους
«Οι ρυθμίσεις για την αλλαγή του προστίμου για την αδήλωτη εργασία και τη θέσπιση κανόνων στις εργολαβίες αποτελούν άλλη μία έμπρακτη απόδειξη του προσανατολισμού της κυβέρνησης για την ενίσχυση της προστασίας των εργαζομένων» τονίζει η υπουργός Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου, σε συνέντευξή της στη REAL NEWS, ενόψει και της ψήφισης του σχετικού νομοσχεδίου την Τρίτη από τη Βουλή.
«Μέχρι σήμερα, το πρόστιμο υπηρετούσε μια αμιγώς τιμωρητική για τον εργοδότη και εισπρακτική για το Δημόσιο λειτουργία, αλλά δεν απέδιδε δικαιοσύνη στον αδήλωτο εργαζόμενο» σημειώνει η Έφη Αχτσιόγλου και προσθέτει ότι: «Με τις ρυθμίσεις που εισηγούμαστε, αυτό αλλάζει, καθώς αφενός μεν ο εργοδότης θα αποδίδει ασφαλιστικές εισφορές τριών μηνών στον αδήλωτο εργαζόμενο αφετέρου δε θα υπάρχει δυνατότητα έκπτωσης στο πρόστιμο, εφόσον ο αδήλωτος εργαζόμενος προσληφθεί με σύμβαση πλήρους απασχόλησης».



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.