Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018

Γι’ αυτό έχασαν τον Κάζινς οι Σέλτικς



Οι Μπόστον Σέλτικς είχαν πολύ ψηλά στη λίστα τους τον ΝτεΜάρκους Κάζινς, ωστόσο δεν πρόλαβαν ποτέ να καταθέσουν προσφορά για την απόκτηση του…
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του Άνταμ Χίμελσμπαχ, παρότι οι φήμες ήθελαν τους Κέλτες να «κονταροχτυπιούνται» με τους Γουόριορς για την υπογραφή του «Boogie», τα πράγματα δεν έγιναν ακριβώς έτσι.
Πιο συγκεκριμένα, η ομάδα του Μπραντ Στίβενς ήθελε να μπει στην κούρσα για τον 27χρονο σέντερ, όμως την ώρα που το αποφάσισε, ο παίκτης είχε ήδη βρεθεί μια ανάσα από τους «πολεμιστές».
Ως εκ τούτου, το ραντεβού μεταξύ των δύο πλευρών δεν έγινε ποτέ, με τον πρώην παίκτη των Σακραμέντο Κινγκς να καταλήγει στο Γκόλντεν Στέιτ υπογράφοντας συμβόλαιο για ένα χρόνο, με απολαβές που θα φτάσουν τα 5,3 εκατομμύρια δολάρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.