Μπορεί η προετοιμασία της ΑΕΚ να μην έχει κλείσει ακόμα ολόκληρη εβδομάδα και στο Κίελτσε να έχουν γίνει μόλις δυο προπονήσεις, ωστόσο ήδη οι ποδοσφαιριστές της «Ένωσης» έχουν αρχίσει να εντοπίζουν διαφορά στην αγωνιστική φιλοσοφία του Μαρίνου Ουζουνίδη σε σχέση με τον Μανόλο Χιμένεθ.
Όπως για παράδειγμα ο Έλντερ Λόπες, ο οποίος μίλησε στους απεσταλμένους στο Κίελτσε και περιέγραψε αυτή τη διαφορά, ενώ μίλησε και για την περσινή… πρωταθληματική σεζόν, αλλά και για την χρονιά που ακολουθεί.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
- Πώς είναι να μπαίνεις στη δεύτερη σεζόν στην ΑΕΚ, με το βάρος της πρωταθλήτριας;
"Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος στην ομάδα εδώ και έναν χρόνο, είμαι χαρούμενος και με τους συμπαίκτες μου, οι σχέσεις μας είναι πάρα πολύ καλές, ελπίζω να έχουμε μια χρονιά παρόμοια με την περσινή".
- Τι είναι αυτό που δεν θα ξεχάσεις ποτέ από την περσινή σεζόν και ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή;
"Σε προσωπικό επίπεδο η πιο δύσκολη στιγμή ήταν όταν τραυματίστηκα κατά τη διάρκεια της περσινής περιόδου και υποχρεωτικά έπρεπε να χάσω μερικά παιχνίδια, ένα από αυτά ήταν και απέναντι στη Ντιναμό Κιέβου. Από τις αξέχαστες στιγμές, μπορώ να πω ήταν η κατάκτηση του τίτλου, όταν παίξαμε μέσα στο ΟΑΚΑ με 75.000 κόσμο, ήταν κάτι το απίστευτο και έδειξε το μεγαλείο αυτής της ομάδας".
- Από το βασικό ανταγωνιστή για το πρωτάθλημα, που τελικά ήταν ο ΠΑΟΚ ακούσατε πολλά. Πόσο αυτό σας έχει επηρεάσει κι αν θεωρείς ότι έχετε κάτι να απαντήσετε;
"Είναι αλήθεια ότι υπήρξαν πολλά σχόλια κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς και από τον ΠΑΟΚ και από τον Ολυμπιακό, κυρίως όμως από την πλευρά του ΠΑΟΚ. Εμάς αυτό που μας απασχολεί είναι να δείχνουμε κάθε φορά ότι είμαστε καλύτεροι μέσα στο γήπεδο, αυτό κάναμε την περασμένη χρονιά, κάθε παιχνίδι το βλέπαμε ξεχωριστά, θέλαμε να κατακτήσουμε και το Κύπελλο δεν τα καταφέραμε, αλλά κατά τη διάρκεια της χρονιάς αποδείξαμε ότι είμαστε οι καλύτεροι μέσα στο γήπεδο και πήραμε το πρωτάθλημα".
-Αν και είναι νωρίς ακόμα, αν μπορείς να μας πεις ποιες διαφορές εντοπίζεις ανάμεσα στην φιλοσοφία του Μανόλο και του Μαρίνου;
"Αν και είναι ακόμα νωρίς, από αυτό που έχω δει, είναι πως μια διαφορά ανάμεσα στους δύο προπονητές είναι πως στον Μανόλο Χιμένεθ άρεσε περισσότερο στο να έχει η ομάδα στο μυαλό της να μην δεχτεί γκολ, να κάνει μια ασφυκτική άμυνα έτσι ώστε να μπορεί να βγαίνει σε αντεπιθέσεις. Ο Μαρίνος Ουζουνίδης, αυτό που μας ζητάει είναι να έχουμε περισσότερο κατοχή της μπάλας, σε εμάς τους ποδοσφαιριστές μας αρέσει επίσης να παίζουμε πάντα με την μπάλα στα πόδια, οπότε αυτή θα μπορούσα να πω ότι είναι μια διαφορά, αν και είναι ακόμα νωρίς. Αυτή όμως είναι η διαφορά ανάμεσα στους δύο, κατοχή και ασφυκτική πίεση με αντεπιθέσεις".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.