
Σε καλοκαιρινές διακοπές θα βρίσκεται από την επόμενη Παρασκευή 20 Ιουλίου ο δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας. Η εναλλάξ κυκλοφορία αυτοκινήτων με μονό και ζυγό αριθμό κυκλοφορίας θα απελευθερωθεί πλήρως, καθώς η ισχύς του μέτρου αναστέλλεται για το καλοκαίρι.
Περισσότερα στο https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/3813185/mia-evdomada-akoma-gia-ton-daktilio-sto-kentro-tis-athinas
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.