Σάββατο 14 Ιουλίου 2018

Μία εβδομάδα ακόμα για τον δακτύλιο στο κέντρο της Αθήνας

Μία εβδομάδα ακόμα για τον δακτύλιο στο κέντρο της Αθήνας
Σε καλοκαιρινές διακοπές θα βρίσκεται από την επόμενη Παρασκευή 20 Ιουλίου ο δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας. Η εναλλάξ κυκλοφορία αυτοκινήτων με μονό και ζυγό αριθμό κυκλοφορίας θα απελευθερωθεί πλήρως, καθώς η ισχύς του μέτρου αναστέλλεται για το καλοκαίρι.




Περισσότερα στο https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/3813185/mia-evdomada-akoma-gia-ton-daktilio-sto-kentro-tis-athinas

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.