Για προγραμματική συνεργασία με τη Νέα Δημοκρατία και τον Κυριάκο Μητσοτάκη πριν τις εκλογές κάνει λόγο ο Γρηγόρης Ψαριανός σε συνέντευξή του στη Βραδυνή της Κυριακής.
Ο βουλευτής του Ποταμιού που πρόσφατα ανακοίνωσε ότι «κλείνει την αριστερή παρένθεση» ερωτηθείς για το τι μέλλει γενέσθαι στο κόμμα του μετά την αποχώρηση από το Κίνημα Αλλαγής είπε: «Θα κινηθούμε στις ράγες του Ποταμιού. Η θέση μου είναι ότι θα πρέπει να αναζητηθούν οι δυνατότητες προγραμματικής συνεργασίας με τη ΝΔ του κ. Μητσοτάκη πριν τις εκλογές». Επίσης πρόσθεσε ότι ο ίδιος δεν θα μετέχει σε οποιοδήποτε τυχόν σχέδιο συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ, καθώς πρώτο του μέλημα είναι «να φύγουν οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ».
Πηγή: https://www.protothema.gr/politics/article/803170/psarianos-na-ta-vroume-me-ti-nd-kai-ton-kuriako-mitsotaki-prin-tis-ekloges/
Ο βουλευτής του Ποταμιού που πρόσφατα ανακοίνωσε ότι «κλείνει την αριστερή παρένθεση» ερωτηθείς για το τι μέλλει γενέσθαι στο κόμμα του μετά την αποχώρηση από το Κίνημα Αλλαγής είπε: «Θα κινηθούμε στις ράγες του Ποταμιού. Η θέση μου είναι ότι θα πρέπει να αναζητηθούν οι δυνατότητες προγραμματικής συνεργασίας με τη ΝΔ του κ. Μητσοτάκη πριν τις εκλογές». Επίσης πρόσθεσε ότι ο ίδιος δεν θα μετέχει σε οποιοδήποτε τυχόν σχέδιο συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ, καθώς πρώτο του μέλημα είναι «να φύγουν οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ».
Πηγή: https://www.protothema.gr/politics/article/803170/psarianos-na-ta-vroume-me-ti-nd-kai-ton-kuriako-mitsotaki-prin-tis-ekloges/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.