
Από την πρώτη στιγμή που ξέσπασαν οι φονικές πυρκαγιές, η κυβέρνηση έκανε λόγο για εμπρησμό. Από τον Αλέξη Τσίπρα, που το ανέφερε στην πρώτη του δήλωση από τη Βοσνία και το ανέφερε και χθες στο Υπουργικό, μέχρι τον Νίκο Τόσκα στην πολυσυζητημένη συνέντευξη τύπου…
Τώρα, νέα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, αποδομούν την άποψη ότι η φονικότερη πυρκαγιά στα ελληνικά χρονικά, αυτή της περασμένης Δευτέρας στο Νταού Πεντέλης, με απολογισμό 88 νεκρούς – μέχρι την ώρα που γράφεται το κείμενο- οφείλεται σε οργανωμένο σχέδιο.
Αντίθετα, η πρώτη σπίθα φαίνεται ότι άναψε από αμέλεια ιδιώτη που προσπάθησε να κάψει ξερά κλαδιά και ξύλα. Σε αυτό το συμπέρασμα φέρεται να έχουν καταλήξει τα στελέχη της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού που ανέλαβαν από την πρώτη στιγμή την έρευνα για τα αίτια της τραγωδίας.
Μιλώντας, χθες, στην «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» αρμόδιος κυβερνητικός αξιωματούχος διευκρίνισε ότι τα έως τώρα ευρήματα οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η πυρκαγιά στις 5 το απόγευμα της 23ης Ιουλίου είναι αποτέλεσμα εγκληματικής αμέλειας ιδιώτη, η ταυτότητα του οποίου είναι ήδη γνωστή στις Αρχές.
Ειδικότερα, οι πληροφορίες δημιουργούν νέα δεδομένα στην υπόθεση, καθώς στην έκτακτη συνέντευξη Τύπου της Πέμπτης είχε αφεθεί να εννοηθεί ότι οι πυρκαγιές σε Κινέτα και Νταού Πεντέλης ήταν αποτέλεσμα ενός οργανωμένου σχεδίου εμπρηστών. Προς αυτή την κατεύθυνση παρουσιάστηκαν δορυφορικές φωτογραφίες από τα Γεράνεια Όρη, στις οποίες φαίνεται ότι 30 λεπτά μετά την αρχική εκδήλωση της πυρκαγιάς υπήρχαν 13 ακόμα εστίες φωτιάς.
Διαβάστε περισσότερα στο https://www.crashonline.gr/koinonia/1200604/apokalypsi-apo-anthropino-lathos-ksekinise-i-fotia-stin-penteli/
Πηγή: kathimerini
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.