Συνεχίζονται τα τεράστια προβλήματα από τη νεροποντή που έπληξε τα βόρεια προάστια πριν από λίγες ώρες.
Από την τροχαία αναφέρεται ότι πριν από λίγη ώρα διακόπηκε η κυκλοφορία στους δρόμους Αγίου Αθανασίου και Αγίου Ελευθεριου στο Μαρούσι, ενώ αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στη γέφυρα Ερυμάνθου στην Κηφισιά και στον παράδρομο της νέας εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος του σούπερ μάρκετ «Βασιλόπουλος», στη Νέα Ερυθραία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πάρκινγκ που «πνίγηκε» το νερό υπολογίζεται ότι έφθασε σε ύψος τριών (!) μέτρων. Ευτυχώς, δεν υπάρχουν εγκλωβισμένοι οδηγοί στα αυτοκίνητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.