Ο βουλευτής Αττικής της Ν.Δ. και τομεάρχης Εσωτερικών Μάκης Βορίδης, σε συνέντευξή του στην εφ. «Βραδυνή της Κυριακής» και αναφορικά «με τις κατηγορίες της κυβέρνησης ότι εκπονούνται σχέδια αποστασίας για λογαριασμό του κ. Μητσοτάκη» είπε: «οι άνθρωποι βλέπουν την πάνδημη, λαϊκή κατακραυγή, βλέπουν την απονομιμοποίησή τους, βλέπουν τις σκευωρίες τους να καταρρέουν, και πλέον παραλογίζονται. Κανονικά, για γέλια και για κλάματα», προσθέτοντας «μέσα, όμως, στο διανοητικό χάος τους, μέσα στον πανικό τους, αποτελούν ξεκάθαρο κίνδυνο για τους θεσμούς και τη δημοκρατία μας».
Περισσότερα στο http://www.matrix24.gr/2018/06/voridis-i-aponomimopiimeni-kivernisi-paralogizete/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.