Μια επιστολή που του απηύθυνε ο ηγέτης της Βόρειας Κορέας Κιμ Γιονγκ Ουν, στην οποία αναφέρεται στη σύνοδο κορυφής της Σιγκαπούρης και τις προσπάθειες για την βελτίωση των σχέσεων της Πιονγκγιάνγκ με την Ουάσινγκτον έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ.
"Ένα πολύ ωραίο γράμμα από τον πρόεδρο Κιμ της Βόρειας Κορέας. Επιτεύχθηκε μεγάλη πρόοδος!" ήταν η ανάρτηση που συνόδευε την επιστολή του Κιμ Γιονγκ Ουν και την αγγλική μετάφρασή της.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/804692/o-trab-apokalupse-tin-epistoli-tou-kim-gion-oun-ena-polu-oraio-gramma/
"Ένα πολύ ωραίο γράμμα από τον πρόεδρο Κιμ της Βόρειας Κορέας. Επιτεύχθηκε μεγάλη πρόοδος!" ήταν η ανάρτηση που συνόδευε την επιστολή του Κιμ Γιονγκ Ουν και την αγγλική μετάφρασή της.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/804692/o-trab-apokalupse-tin-epistoli-tou-kim-gion-oun-ena-polu-oraio-gramma/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.