Τη θέση του ότι δεν νοείται ανάληψη πολιτικής ευθύνης χωρίς παραιτήσεις ή αποπομπές, επανέλαβε ο Σταύρος Θεοδωράκης μιλώντας στον Real fm και τον Νίκο Στραβελάκη. «Δεν μπορεί να χάνονται 90 άνθρωποι και να λένε οι κυβερνητικοί ‘’είμαστε περήφανοι για τη δράση μας, τα κάναμε όλα σωστά’’. Δε διανοούμαι ότι χάνεις 90 ανθρώπους και παραμένεις σχεδόν κυνικά χαμογελαστός απέναντι στις κάμερες λέγοντας ‘’κάναμε ό,τι μπορούσαμε’’», πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του Ποταμιού.
Περισσότερα στο http://ysterografa.gr/στ-θεοδωράκης-το-μόνο-που-δεν-θέλει-αυ/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.