Τρίτη 3 Ιουλίου 2018

ΗΠΑ: Ο Πομπέο πάει στη Βόρεια Κορέα για συνομιλίες σχετικά με την αποπυρηνικοποίηση

Ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών Μάικ Πομπέο θα αναχωρήσει για τη Βόρεια Κορέα την Πέμπτη για να πραγματοποιήσει συνομιλίες για την αποπυρηνικοποίηση της κορεατικής χερσονήσου με τον Βορειοκορεάτη ηγέτη Κιμ Γιονγκ Ουν, ανακοίνωσε σήμερα ο Λευκός Οίκος.

«Στη συνέχιση της εν εξελίξει και σημαντικής δουλειάς για την αποπυρηνικοποίηση της κορεατικής χερσονήσου, ο ΥΠΕΞ Πομπέο θα αναχωρήσει για τη Βόρεια Κορέα στις 5 Ιουλίου για να συναντηθεί με τον Βορειοκορεάτη ηγέτη και την ομάδα του», δήλωσε η εκπρόσωπος της αμερικανικής προεδρίας Σάρα Χάκαμπι Σάντερς στην ενημέρωση των δημοσιογράφων.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/801866/ipa-o-pobeo-paei-sti-voreia-korea-gia-sunomilies-shetika-me-tin-apopurinikopoiisi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.