Σάββατο 28 Ιουλίου 2018

Στην Ελλάδα έφτασε ο Μεριά για τον Ολυμπιακό

Αποτέλεσμα εικόνας για μεριά οσφπ
«Πάτησε» Ελλάδα ο Γιασίν Μεριά τα ξημερώματα του Σαββάτου.
Ο Τυνήσιος αμυντικός βρίσκεται στην Αθήνα και ετοιμάζεται να υπογράψει το συμβόλαιο του με τον Ολυμπιακό.
Οι «ερυθρόλευκοι» τα έχουν βρει σε όλα με τον Μεριά και μέσα στη μέρα αναμένεται να τελειώσει και επίσημα η υπόθεση, με τον παίκτη να υπογράφει συμβόλαιο τεσσάρων ετών και την Σπορτίφ Σφαξιέν να εισπράττει δύο εκατομμύρια ευρώ.
Έτσι θέλουν να ενισχύσουν την αμυντική τους γραμμή ενόψει της νέας σεζόν.


Πηγήgazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.